Ülikoolilinn Pisa 4.aprill

Selle päeva hommikupoolikul oli meil pisut vaba aega. Tutvusime omal käel linnaga, tuletasime meelde meile räägitut ja orienteerusime kooli. Koolis vestlesime erinevast rahvusest õpilastega. Huvitav oli kuulata nende tulevikunägemust.
Pärast lõunat toimus meil ekskursioon Pisassse, kus giidiks oli inglise keele õpetaja Sara, kes septembris tuleb ka Eestisse. Pisasse viis tunniajane rongisõit, mis vahetas ära maastiku. Mägisest alast sai tasane Toskana. Aknast võis imetleda kuulsaid marmorikaevandusi mägedes.
DSC07982Pisas saime väga põhjaliku ülevaate paikkonnast. Pisa on noorte linn-kolledžid, ülikoolid. Ülikool, kus on õppinud Itaalia kõige kuulsamad poliitikud ja majandustegelased. Pisa kuulsaim turismiobjekt on muidugi väljak, kus asub kuulus torn. Aga lisaks tornile on seal ka katedraal, mis on täis ajalugu ja kunsti. Muljeid ja emotsioone täis ekskursioon meie jaoks. Imetlesime ka oma giidi, kes võinuks küll tunde igast väiksemastki objektist rääkida.
Õhtul toimus hüvastjätuõhtusöök ja kokkuvõtete tegemine ühe väikese mägiküla kohaliku toidu restoranis. Peakokaks oli omanik, kellest oli palju kiitvaid artikleid ilmunud ka kohalikus ajakirjanduses. Õhtusöögilauas jätkus ikka jutt kooliteemadel.

This entry was posted in Itaalia by Heli. Bookmark the permalink.

About Heli

I work at Haapsalu Vocational Education and Training Centre as a Coordinator of External Relations. I am managing international projects and writing blogs about them. I like my work with young people because they make me learn new things all the time. Meanwhile, I like travelling and spend a lot of time in Ireland because of my personal life :)