Reede, 10.oktoober 2014

2014-10-08 09.59.04Hommikut alustasime pubis teise kohaliku hommikusöögiga mis koosnes peekoni ja praemunaga saiast koos kohustusliku kapsa- majoneesisalatiga. See tundub olevat peaaegu iga toidu juurde pakutav kohustuslik element.

2014-10-10 12.22.02Käisime Tellus Group´is, allkirjastasime vajalikud paberid ja toimus pidulik tunnistuste üleandmine. Arutasime edasisi plaane uue projekti jaoks. Inimesed on seal samuti rõõmsad, soojad ja abivalmid.

Tegime kohaliku linnaliini bussiga linna ekskursiooni. Põnev oli vaadata viktoriaanlikke elamuid, väga ilusa haljastusega linna. Sattusime läbi sõitma ka  rahvuspargi, mis asub Plymouth´ist 15 km kaugusel Dartmoor´is. Rahvuspargis kasvab palju kanarbikku ja erinevaid suhteliselt madalaid põõsaid. Meie mõistest metsa väga ei näinud. Rahvuspargis elavad hobused, ponid, lambad ja lehmad.

Peale lõunat jalutasime vanalinnas ja sattusime vaatama, kuidas eakad inglased mängivad hästi hooldatud murul pentangi. Ilusa inglise muru saladus pidi olema suur sademete hulk.

Õhtul korraldas pererahvas meile komöödiate vaatamise. Vaatasime filme „ Neli pulma ja üks matus“ ( inglise versiooni) ja „ Vanad torisejad II“. Jälle  oli võimalus keelt praktiseerida.

This entry was posted in Inglismaa by Heli. Bookmark the permalink.

About Heli

I work at Haapsalu Vocational Education and Training Centre as a Coordinator of External Relations. I am managing international projects and writing blogs about them. I like my work with young people because they make me learn new things all the time. Meanwhile, I like travelling and spend a lot of time in Ireland because of my personal life :)